خدمات

نرم‌افزار تدارکات

نرم‌افزار هوشمند مدیریت تدارکات و کارپردازی، یکی از محصولات شرکت رایان‌پرتو می‏باشد که قابل استفاده برای تمامی مشتریان است.
این نرم‌افزار قابلیت ثبت و مدیریت انواع مناقصات، مزایدات، استعلام‌‏ها و قابلیت پیگیری انواع درخواست خرید، تعمیرات و رویه‌‏های تأیید آن‏ها را دارا می‏باشد.
برخی از قابلیت‏‌های این نرم‌افزار عبارتست از :
o تعریف تامین‌کنندگان کالا و امتیازدهی به هر یک از تامین‌کنندگان
o گروه‌بندی تامین‌کنندگان کالا و کالا به‌صورت درخت‌واره‏ای
o تعریف پارامترهای موردنیاز جهت ارزیابی تامین‌‏کنندگان
o تعریف فرآیند و رویه‌‏های خرید و تدارکات و قابلیت ردیابی عملیات خرید
o معرفی پرسنل واحد بازرگانی و تعریف تنخواه‏‌داران
o صدور سند درخواست خرید کالا براساس درخواست کالا از انبار و کنترل موجودی کالا
o صدور سند سفارش خرید کالا و خدمات بر مبنای درخواست خرید کالا
o تعیین نوع خرید بر مبنای دریافت استعلام، برگزاری مناقصه و خرید‏های جزئی
o صدور سند پیش‌فاکتور خرید بر مبنای سفارش خرید کالا و خدمات
o صدور سند فاکتور خرید کالا و خدمات بر مبنای پیش‌فاکتور خرید درخواست خرید کالا و خدمات
o تسهیم عوامل خرید ( هزینه‌ حمل، تخفیف، عوارض و...) بر روی تک تک کالاها و خدمات از سند فاکتور خرید
o صدور سند برگ تحویل کالا بر مبنای فاکتور خرید کالا
o صدور سند برگشت از خرید کالا بر مبنای برگ تحویل کالا
o کنترل و تایید اسناد خرید کالا و خدمات در هر یک از مراحل
o قابلیت انتقال گزارشات و اطلاعات به صفحات گسترده Excel

گزارشات:
o گزارشات خرید کالا و خدمات بر مبنای کالا و تامین‌کنندگان
o گزارشات تامین‌کنندگان گروه کالا و خدمات خاص
o گزارشات مقایس‌ه‏ای وضعیت حساب تامین‌کنندگان کالا و خدمات
o گزارشات استعلام‌‏های دریافتی از تامین‌کنندگان
o گزارشات خرید بر مبنای تامین‌کنندگان و کالا و تامین‌کنندگان
o گزارشات اقلام ارسالی تامین‌کنندگان
o گزارشات مدیریتی خرید و تدارکات
o گزارش آخرین وضعیت اسناد خرید کالا و خدمات
o تهیه گزارشات دلخواه به صورت لایه‏‌ای در نرم‌افزار گزارش‌ساز