درباره ما

شرکت رایان پرتو باختر در یک نگاه

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ تحت عنوان پرتو پگاه با مدیریت مهندس شهرام سرور آغاز نموده و در سال ۱۳۸۵ با توجه به گسترش شرکت و ایجاد بخش‌های تخصصی و جذب نیروهای متخصص آشنا به فناوری نوین رایانه‌ای با نام جدید رایان پرتو باختر فعالیت خود را در بازار IT کشور گسترش داده و یکی از شرکت‌‌های مطرح در این زمینه می‌باشد.
این شرکت با رقابتی سالم و اصولی با شرکت‌های همکار و با تکیه بر دانش و تخصص منطبق بر استانداردهای روز جهانی موفق شد پله‌های پیشرفت را به سرعت پشت سر بگذارد و با سرمایه‌گذاری‌های مالی و علمی مناسب و برخورداری از دانش و فناوری روز، شناخت صحیح از محصولات و نیاز مشتریان و متناسب سازی خدمات بر اساس نیازها، رنگ تازه‌ای به ماهیت فعالیت‌های شبکه، نرم افزارهای عمومی و تخصصی به سفارش مشتری و بسترهای مخابراتی در بازارهای داخلی کشور ببخشد.
گستره وسیع مشتریان شرکت رایان پرتو باختر و خدمات این شرکت در سازمان‌ها و شرکت‌های گوناکون خصوصی و دولتی در سراسر کشور و ارائه خدمات شبکه به صورت انحصاری در برخی از محدوده‌های جغرافیایی کشور نشانی دیگر از توانمندی و اقتدار شرکت رایان پرتو باختر در این پهنه است.
شرکت رایان پرتو در سال ۱۳۸۸ به دلیل انجام فعالیت‌های ارزنده در بازار IT و تولید نرم‌افزارهای سفارش مشتری، برنده تندیس همایش مدیران صنعت و تجارت کشور گردید.
شرکت رایان پرتو باختر عضو سندیکای صنعت برق ایران و عضو شورای عالی انفورماتیک نیز می‌باشد.

باورهایمان

رایان پرتو باختر رمز موفقیت و حضور قدرتمند خود در بازار و نیز قرار داشتن در زمره پیشتازان صنعت فن‌آوری اطلاعات را ناشی از وفاداری به ارزش‌های سازمانی زیر می‌داند:
در هر مرحله از اجرای پروژه، صداقت و صراحت را بعنوان یک اصل مهم و اخلاقی رعایت می‌کنیم و مسائل هر پروژه را جزو اسرار مشتری تلقی نموده و نسبت به امانت‌داری حتی پس از اتمام قرار داد سخت معتقدیم.
پایبندی به تعهدات خود را یک اصل مهم اخلاقی دانسته و انجام کار درست و حرفه‌ای و رسیدن به نتایج را از کسب درآمد مهمتر می‌دانیم.
دیگر ویژگی که در رایان پرتو باختر بسیار مهم و ارزشمند است، اعتقاد جدی مدیران ارشد سازمان به «سلامت کار» است و اینکه این ارزش را کاملاً در بدنه سازمان هم تعمیم داده‌اند.
تعامل مشتریان با مدیران رده بالای شرکت و اعلام نظرات خود به طور مستقیم و بی واسطه یکی دیگر از اهداف مشتری‌مداری شرکت می‌باشد.
نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان موجب بهبود ارائه خدمات می‌شود؛ لذا در بررسی و بکارگیری آن همت نموده و آن را بعنوان یک تکلیف سازمانی می‌دانیم.
اعتقاد ما بر این است که جامعه مبتنی بر IT جامعه‌ای است که بر لبان همه لبخند باشد.